Pages

8.08.2011

Patik Yapılışı 22






















üstten 60 ilmekle başadım.

3 sıra ördüm sonra kenarları eşit bırakıp( 23 ilmek)

, ortadan kestim( 14 ilmek), sonraki sırada

kestiğim ilmekleri tekrar attım( 14 ilmek).

yine 3 sıra ördüm.23 ilmek örüp 1 ilmeği aldım

renkli ipten bir ilmeğe 5 ilmek cıkardım sonra

1 ilmek krem ördüm aralarında. 7 kere tekrarlıyorum ön

tarafı düz arkası haroşa oluyor ip hep arkaya gelecek.

8 sıra örüp alttan yine ortada 8 ilmek kalacak şekilde

bir ordan bir diğer taraftan toplayarak bitiriyorum...

Resimli,Açıklamalı,Patik,Yapılışı

Patik Yapılışı 22
Resimli Açıklamalı Patik Yapılışı
Resimli,Açıklamalı,Patik,Yapılışı
Örgü Yapılışı,Örgü,Tarifleri,Knitting,Recipes
Örgü Yapılışı,Örgü Tarifleri,Knitting Recipes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sayfamızı Beğenmenizle
Mutluluk Duyarız